Sunday 11 March 2012

Каня ви на... Рожден ден ;)


Мили ми приятели, ето че доста по- рано от предполаганото 
отново отправям ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО, което този път обвързвам 
с предстоящия рожден ден на моя блог- виолетовото облаче.

Подготовката около него е подобаваща за темата му "Честит ПЪРВИ рожден ден". 
Сещам се за трепетите около първите рождени дни на децата и сега ми е смешно, 
защото се чувствам по почти същия начин.
Неприятно е само това, че малко закъснях с подготовката и почти не е останало
 време да се развихрите с пълна пара... Остават броени дни до 21 март,
когато преди година публикувах първия си пост тук...

И така... на 21 март с коментарите си ще дадем глас за проекта , 
който най- силно ни е впечатлил. Не е нужно да сте участник за да гласувате. 
Така, че ако не успеете да участвате в самото предизвикателство, 
може да се включите в определянето на победителите. 
А за победителите пък ще има НАГРАДИ:


(1 метър фина тюлена лента във виолетов цвят, ширит и игли за брошки)

 
(стикери за картички на тема Party time, папка за релеф, панделка, картонени дантелени рамки, мъниста...)

Две са категориите за участие:

ЦВЕТЕ- има ли празник без цветя?! НЕ! И тук ще е така. 
Ще се радваме на красотата изразена чрез създадените от нас цветя.
 Брошки, фиби , диадеми... изобщо всичко , чийто акцент е 
ръчно изработено от вас самите цвете може да участва. 
Ограничение за използвани цветове и материали няма!!! 
За победителя е наградата от първата снимка.

КАРТИЧКА- а има ли празник без картичка?! НЕ!!! Темата  е ясна ;) 
Изненадата тук е , че трябва да използвате поне една от дигиталните хартии, 
които създадох специално за целта ;) За някои наистина ще си е предизвиктелство
 да работи с така силно изразени графични десени, тъй като не е тайна 
не всеки ги обича :) И ако условието е да се използва поне една от хартийте 
( не е задължително да е доминираща) то по отношение на композиция 
и елементи имате пълнаааа свобода :) За победителя 
( който повтарям, САМИ ще определим) е наградата от втората снимка.

И така, приятели, за мен празника ще бъде празник ако ви видя сред участниците ;) 
Още изненади се въртят в главата ми и вярвам няма да останете разочаровани! 

И докато не съм забравила нека дам ЛИНК към файла с хартиената колекция. Нужно е да дезархивирате zip файла , да си изберете хартия, и да я разпечатате...


P.S. Съвсем забравих да отбележа че снимки към проектите ще се приемат до 20 март включително, така че да мога на 21-ви да ги събера в отделна публикация. 

БЛАГОДАРЯ!!!


20 comments:

kami_bonbona said...

Привет Вили, има достатъчно време до 21 мар :) Аз ще се включа с огромно удоволствие в твоя празник! Поздрави!

Le said...

аууу пипитени хартии!
ЧУдесно!

VioletCloudlet said...

Благодаря, момичета! Ле , аз за теб си мислех докато ги правех :)

goldie said...

ОООО и на мен много ми харесват хартийките!
Пиши ме и мен!
:)

Маги said...

Най-накрая се добрах до компютъра... тъкмо съм на тема цветя. :)) Брой ме и мен, разбира се. :)

nuschinka said...

До сега не съм оставяла коментар, макар че доста често напоследък те навестявам... много ми харесва това, което сътворяваш! За предизвикателството по случай Свети Валентин не успях да участвам, но сега ще се постарая да се включа...

VioletCloudlet said...

Ураааа!!! Всички сте добре дошли ;)

vilini said...

С най-голямо удоволствие ще се включа и аз.

Anonymous said...

С удоволствие ще се включа и аз. Даже вече съм си намислила с какво ;-)

Mila said...

Страхотно предизвикателство, ще се включа с голямо удоволствие :)

VioletCloudlet said...

Направихте ме щастлива! Благодаря ви ;)

mimimira said...

Честита първа годинка на блога ти! Хартиите много ми харесаха, затова се включвам с една картичка!

Unknown said...

Честита първа годинка на блога ти,от скоро съм ти последовател,много ме радваш със свежите си идеи!Ще се опитам да се включа в предизвикателството ти!Успех и слънчев уикенд от мен:)

VioletCloudlet said...

mimimira , Iva, благодаря и на двете ви!

Handmade_by_MaDe said...

Ще се правят цветя...то се е видяло :),при хубав повод на интересна личност и на място,на което често се отбивам напоследък,няма как да пропусна.Бих направила и картичка,но в момента с принтера сме леко "скарани".Честита годинка,Violet cloudlet! :)

Kras said...

И аз се записвам с най-голямо удоволствие.

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? said...

Хей, виолетово облаче...Честита ти блогогодинка!
Голя фен съм ти напоследък и макар да изпуснах предишното предизвикателство, което ни беше отправила, в това с огромно удоволствие се включвам.
Пожелавам ти още много години все така креативна, изпълнена с ентусиазъм и страхотни оригинални хрумвания!

VioletCloudlet said...

Ах, ако знаете как се радвам на всеки оставен от вас коментар и пожелание... БЛАГОДАРЯ ви!

Мария Стоянова said...

Неуспях да се включа :-) а толкова исках, но с малкия бяхме болнички. Иначе страхотни красоти. Честит Празник на блога и много здраве на теб и твоите близки Вили :-)

VioletCloudlet said...

Мария, можеш да се включиш в гласуването ;) Заповядай ! Благодаря за милите пожелания!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...