Sunday 12 August 2012

Блог Хоп & Дигитални хартии {Blog Hop & Digital paper set}

Какво е 'блог хоп'? Хоп от един блог на друг, като на всяка спирка те чака изненада ;) Дааа, с момичетата сме подготвили такава, която най- неприлично се надяваме да ви хареса- Албум с шест дигитални хартии за всякакви проекти - с личен и търговски характер. Всеки лист е с размер 12' х 12' и е с достатъчно високо качество 300 dpi. Постарах се да създам  весел десен  и  приятни текстури. Аз съм пристрастена към бухали и сови. Те са универсални за хартиени проекти и широко приложими. Може да направите картичка анонс за бебе, може да ги вмъкнете в празник и делник, но няма да крия, че аз ги направих по повод наближаващата нова учебна година. Нека се върна на идеята. Първата спирка е тук на 'виолетовото облаче'. От линка по долу може да изтеглите първите две хартии. В близките два понеделника ще публикуваме и останалите хартии съответно в www.madeitinhome.com и в блога на Маги www.allyoumaysaythatiamadreamer.blogspot.com . Всеки коментар за нас е ценен. Споделете за какво ще ползвате хартиите, а най- добре покажете след като го направите ;) 





Нека отбележа, че в рубриката '... и от приятел' имаме втори урок. Негов автор е Маги. Ако търсите решение за направата на оригинални тичинки за цветя, тя е намерила такова и най- сърдечно го споделя с всички ни. Хайде, приятели, не се колебайте и качете линк към ваш урок. Така ако сме пропуснали да го видим и коментираме сега ще го сторим и то с кеф.
  Ползотворна и успешна седмица и нека слънцето бъде с нас!

6 comments:

BEARKIS said...

Чудесен дизайн...и начало на седмицата,браво!!!

Kati said...

Много са яки бухалчетата, и аз ги харесвам много в проекти. А идеята за сборник с урочета :) също ме кефи и ако успея днес ще заснема и аз едно бързо.

Маги said...

:) Много са весели тези бухльовци, Вили!

Neli said...

Много са красиви! Благодаря!

Pepi said...

Ето и моите картички с дигиталните хартии на бухалчета! Децата много ги харесаха.. и аз мисля ,че се получиха добре..http://pepinatoys.blogspot.com/2012/09/blog-post_17.html

Pepi said...

Ето и тук-https://www.facebook.com/pepinatoys Още веднъж Благодаря на Вили за чудесните хартии..-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...