Wednesday 19 September 2012

Декорирани хартиени торбички {Gift Paper Bags}


Ако облеклото говори за човека, то опаковката говори за подаръка, не мислите ли?! Аз много държа на тези 'малки' детайли и трудно бих приела идеята да поднеса изненадата си в найлоново пликче, било то и най- цветното на света. А ако подарявам ръчно сторен от мен подарък задължително и опаковката ще е направена от мен. Ето и последната ми ( и една от първите същевремено) хартиени подаръчни торбички. Всичко съм си правила сама. Ползвах амбалажна хартия за основна. Толкова ми харесаха хризантемите като ефект и въздействие, че и тук им намерих място. Торбичката е 2 в 1 заради картичката, която е поднесена като естествена част от цялата концепция. Не е голяма на размер, но най- скъпите подаръци са малки ;)















В Пинтерест има много урочета за това как сами да си направите подобна. Наистина не е сложно. И въпреки че аз унищожих една за да хвърля поглед от първа ръка, препоръчвам този урок.

Нека деня ви бъде изпълнен с много емоции и вдъхновения.

9 comments:

vilini said...

Съгласна, опаковката е първото нещо, което виждаш от подаръка. Е, твоята е мнооого красива!

Диляна said...

Вили, страхотна торбичка! Много ми хареса :-) Честно казано не се бях сещала за направата на такава, но със сигурност някой път ще пробвам :-) Благодаря и за линка :-)

Unknown said...

Влюбена съм в хризантемите ти,а тази торбичка е просто прекрасното допълнение на един подарък.Поздравления :)

Маги said...

И аз благодаря за урока, Вили! Чудесна торбичка, със сигурност ще е още едно красиво допълнение към някой твой ръчно изработен аксесоар! ;)

Стефка said...

Винаги съм мислила, че опаковката показва отношението ни към хората, на които подаряваме това, което е под нея, за това се старая винаги да опаковам подаръците си сама. А твоята торбичка е един сладкиш, радост за сетивата.

BEARKIS said...

Изключително приятно удовлетворение и удоволствие,от разкошната композиция и стил!!!

Hristovica said...

Ох, много е красива тази робичка...дори не е нужно да има подарък в нея, самата тя е приказна.

CraftyEllie said...

Вили, чудесна е! Всичко е много стилно и изпипано - твоята запазена марка!

Donika said...

Страхотно идейна опаковка! Направо подарък друг не е нужен:-) Браво Вили!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...