Monday 28 April 2014

Албум преди персонализация { Ready to be Customized Album }

Албумите преди да бъдат персонализирани са просто албуми. И тоя е не по- различен. Но знам , че след като му сложа етикет за притежание ще блесне с пълна сила. Изработвах го за идеята. Нямах точен образ в главата си и не се съобразявах с изисквания и нужди. Имах прекрасни хартии, които исках да вложа, и с които смятах да вдъхна живот на проекта.
Размерите са 21/21 сантиметра. Изработен изцяло от бирен картон, който е достатъчно дебел и стабилен за да допринесе за тази стегната и подредена структура. От вътрешната страна кориците са функционални- с джоб за първите отпечатъци на бебето и първите му драсканици след допира с молива. Албума съдържа 12 страници, по една за всеки месец от първата годинка. Има 5 сгъвки с поле за месечни бележки, 3 приплъзващи се панела, един двоен джоб. 16 снимки с размер 13/18 сантиметра могат да нямерят мястото си в албума. Около 23 снимки с размер 10/15 и 9/13 сантиметра са в рамките на капацитета за размера и обема на албума. 



























































Определено нежните цветове и романтични десени го правят предпочитам от малките принцеси. Декорацията е семпла и съсредоточена на местата, които го позволяват. Цветя и птички са навсякъде ;)
Ако това е албума за вашето момиче или просто искате да го поднесете в изненада заповядайте в магазинчето ми в 10fingers.
Не пропускайте да оставите коментар и впечатления тук и в профила ми във Facebook. Запазете си линк към публикацията ми и в Pinterest.

От мен, приятен ден :)

3 comments:

Toni said...

Вили, прекрасен е! Всеки твой албум е хем разпознаваем, хем различен! Браво! Тези дни правих едно албумче за бебе. Една приятелка ти поръчала албум, но тъй като си прекалено заета(което е прекрасно! Дай Боже още повече поръчки), се наложило да потърси на друго място. Пита мен и аз с радост се съгласих, макар да се притеснявах много какво ще излезе. Ти си истинско вдъхновение за мен, прекрасен творец. Опитах се хем да направя нещо подобно, хем да е съвсем различно, с мой собствен почерк. Дали съм успяла не знам, но съм доволна. Скоро ще го покажа :). Благодаря ти още веднъж и продължавай все така!

VioletCloudlet said...

Тони, благодаря за милите думи. Вдъхновението навсякъде и се радвам , че аз съм твоето такова ;))) Нямам търпение да споделиш албума. Знам , че ще е прекрасен!

Dess V said...

Разкошен е Вили! Това определено не е нещо ново за мен, защото всеки твой проект е наистина уникален!
И аз съм съгласна с Тони, че нещата, които създаваш са толкова прекрасни, че няма как да не ни вдъхновят и нас - останалите да творим и ние в тази посока.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...